תוכנית להעלאת פריון העבודה

מתן מענקים למפעלים מענפי התעשייה המסורתית המקיימים את התכנית להעלאת פריון העבודה

מהי התכנית להעלאת הפריון בתעשייה ?

התכנית להעלאת הפריון בתעשייה מעניקה את האפשרות למפעלים בתחום התעשייה המסורתית ובתעשייה המעורבת מסורתית לקבלת מענק להגברת פריון העבודה במפעלים ולשפר את מדד הפריון. המענק ניתן בדרך של הקצאה תחרותית.

מי זכאי ?

  • מפעל שעיקר פעילותו בשנת המס היא פעילות ייצורית ובאחד מענפי התעשייה המסורתית או התעשייה המעורבת מסורתית.
  • מספר עובדים במפעל – 20-250 עובדים.
  • מיקום הגיאוגרפי של המפעל – מחוז צפון.

משך הסיוע

36 חודשים.

היקף מכירותגובה הסיועתקרת השקעות מזכה
מפעל קטן – מפעל אשר הכנסותיו בישראל או ממוצע הכנסותיו בישראל בשלוש השנים הקלנדריות שקדמו למועד הגשת הבקשה לא פחתו מ- 20 מיליון ש"ח ולא עלו על 75 מיליון ש"ח30% מסך ההשקעות המזכות המאושרות, אך לא יותר מ-1.5 מיליון שקליםבסכום שלא יעלה על 5 מיליון ש"ח
מפעל בינוני – מפעל אשר הכנסותיו בישראל או ממוצע הכנסותיו בישראל בשלוש השנים הקלנדריות שקדמו למועד הגשת הבקשה לא פחתו מ-75 מיליון ש"ח ולא עלו על 200 מיליון ש"ח30% מסך ההשקעות המזכות המאושרות, אך לא יותר מ-3 מיליון שקליםבסכום שלא יעלה על 10 מיליון

למה דווקא מענקי מדינה?

חברה מובילה בתחום הטבות, מענקים ותמריצי מדינה הניתנים לעסקים בענפי המשק השונים, בעלת ניסיון של שנים רבות בעבודה מול משרד הכלכלה.

לקוחותינו נהנים מטיפול מקצועי מקיף ברמה הגבוהה ביותר לקבלת הטבות ומענקי מדינה, טיפול המשולב עם ייעוץ וליווי רואה חשבון בתחומי המיסוי, החשבונאות והייעוץ הכלכלי באופן המביא ליצירת התשואה המקסימלית עבור הלקוח.